Scared as FUCK

Inatt hände en läskig grejj. Riktigt läskigt. Mitt i natten så vaknade jag av att mitt hjärta började slå riktigt hårt och fort. Försökte resa mig. Det gick inte. Kunde inte röra mig så jag fick panik. Försökte ropa på min mamma. Gick inte. Fick ännu mer panik. Trodde att jag hade bli förlamad på riktigt! Sen efter ett tag så gick det äntligen. Fattar inte vad som hände.. Men vet att det var på riktikt iaf.
Sedan drömde jag ju en sån konstig sak oxå. Drömde att vi va ute med våran klass. Jag gick och pratade med en av killarna. Sedan gav han mig en kyss (det kändes äkta och det pirrade i magen). Men så förstörde han allt med att gå till en annan tjej och kyssa henne oxå och sen några andra tjejer i min klass oxå. Sedan kom han och kysste mig igen och så höll han på och försökte få mig och den andra tjejen att kyssa honom sammtidigt? Jag vet inte.. riktigt skumt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0